Pangakontolt


Pangakontolt kõneaja laadimiseks pead teadma oma kõnekaardi viitenumbrit, mis on seotud SIM-kaardiga ning personaalne. Oma kõnekaardi viitenumbri teada saamiseks kasuta mugavat viitenumbri kalkulaatorit või saada sõnum märksõnaga „nr” lühinumbrile 1442.

Lae püsikorraldusega

Seadista endale internetipangas püsimaksekorraldus, mis automaatselt laeb Sinu poolt määratud päeval Sinu kõnekaardile soovitud summa eest kõneaega.

Kui oled Swedpanga klient, sõlmi püsimaksekorraldus nii:

Makse saaja: Tele2 Eesti AS
Arvelduskonto number: 221019220799
Viitenumber: Sinu isiklik viitenumber

Kui oled SEB klient, sõlmi püsimaksekorraldus nii:

Makse saaja: Tele2 Eesti AS
Arvelduskonto number: 10000001395018
Viitenumber: Sinu isiklik viitenumber

Kui oled SAMPO klient, sõlmi püsimaksekorraldus nii:

Makse saaja: Tele2 Eesti AS
Arvelduskonto number: 332054090006
Viitenumber: Sinu isiklik viitenumber

Lae pangaautomaadist

Pangaautomaadist laadimiseks peab Sul olema konto Swedpangas või SEB pangas.

Swedpanga pangaautomaadis toimi nii:

  • Sisesta pangaautomaati oma pangakaart ja sisesta PIN-kood;
  • Vali menüüst  „Maksed” -> "Telefonimaksed" -> "Smart/Tele2 kõneaeg"
  • Sisesta oma isiklik viitenumber
  • Sisesta laetav summa ja kinnita makse
  • Kõneaja laadimisest saabub teavitav SMS

SEB pangaautomaadis toimi nii:

  • Sisesta pangaautomaati oma pangakaart ja sisesta PIN kood
  • Vali menüüst "Muud teenused" -> „Kõneaja laadimine” -> "Smart"
  • Sisesta oma kõnekaardi number
  • Sisesta laetav summa ja kinnita makse
  • Kõneaja laadimisest saabub teavitav SMS

Lae helistamisega

Helistamisega laadimiseks peab Sul olema konto Swedpangas või SEB pangas.

  • Sõlmi internetipangas kõneaja laadimise leping
  • Määra seal summa, mida soovid oma kõnekaardile edaspidi kanda
  • Swedbanki kliendina laadimiseks helista tasuta teenusnumbrile 1442 ning SEB kliendina numbrile 1449 ning raha laekub Sinu kõnekaardile
  • Kõneaja laadimisest saabub teavitav SMS
Pangakontolt Eraklient /