52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Mõistlik hind ja parim teenindus tõid meile 16 000 uut klienti
18.10.2023

 

Meie kliendibaas kasvas aastaga 486 000 kliendini, mida on enam kui 16 000 võrra rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, selgus ettevõtte kolmanda kvartali majandustulemustest.

Meie tegevjuhi Margus Nõlvaku sõnul on suure kasvu taga kombinatsioon mõistlikest hindadest, turvalistest ja kvaliteetsetest teenustest ning Eesti sideettevõtete parimast klienditeenindusest. “Võrreldes suviste ehk tänavuse teise kvartali majandustulemustega oleme saanud juurde ligi 7600 uut klienti. Selline kasv kolme kuu jooksul tähendab, et kliendid tervitavad meie mõistliku hinnaga Piiramatu Klubi pakkumist ehk võimalust jagada Tele2 piiramatuid teenuseid oma sõprade ja lähedastega, hoides sellega ühiselt kulusid kokku. Samuti tagasime oma pakettidele hinnagarantii ja lisasime suvel mobiilipakettidele turvalise Digikaitse teenuse, mis hoidis ainuüksi septembris ära 6,5 miljonit turvaohtu,” ütles ta.

Klientide kasvu kannustas ka tipptasemel klienditeenindus, mida kinnitasid eelmisel nädalal avaldatud Dive uuringu tulemused. “Tele2 on kolmandat aastat järjest Eesti parima teenindusega sideoperaator – tiitel, mille üle me oleme äärmiselt uhked. Hea teenindus algab motiveeritud, õnnelikust ja rahulolevast töötajast ning tema juhist, kelle peamine fookus on oma inimeste arengu toetamine. Näeme, et panustades oma inimestesse, seda kas koolituste või piiramatu puhkuse võimaldamisega, kandub tulemus ka klientideni,” ütles Nõlvak.

Uute pakettide ja veelgi turvalisemate teenuste edukus kajastus ka 6%-lises lõpptarbija käibe kasvus. „Tihedas konkurentsis on oluline eristuda. Seetõttu proovime pidevalt oma toodete ja teenuste kvaliteeti veelgi paremale tasemele viia. Meie investeeringute maht Eesti äri arendamisse oli 2023. aasta üheksa kuuga ligi 13 miljonit eurot. Sellest suurema osa moodustas panus 5G võrgu arendusse, mis tagab parema töökindluse, efektiivsuse ja seega kliendile ka parima hinna ning kogemuse,” kirjeldas Nõlvak.

Nõlvak ütles kokkuvõtteks, et kliendibaasi kasvatamise osas töö ei lõppe. “Oleme Tele2-s saanud paika tugeva juhtkonna, kellega koos hakkame äri kasvatama kõigis segmentides. Eesmärk on saada Eesti parima kliendikogemusega ettevõtteks, seda mitte ainult telekomide seas, vaid kõigis sektorites. Samuti jätkame 5G arendustega, et Tele2 kiire internet jõuaks lähiaastatel kõigi Eestimaa inimesteni,” ütles ta.

 

 

2023 III 

2022 III 

Kasv (%)

Kliendibaas

485 855

469 767

3%

Lõpptarbijate teenuste tulu (EuSR)

€15,54 mln

€14,70 mln


6%