Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Hiljutiste hinnatõusude taustal on ilmselt paljud inimesed kaalumas operaatori vahetust. Kuna keskmine eestlane vahetab telekomi ilmselt sama tihti kui kodupanka, tahab igaüks olla kindel, et tulemusena saab ta hea lahenduse pikaks ajaks. Siin on mõned nõuanded, mida operaatori vahetusel silmas pidada.
Meie #tele2lane Hannes sai endale proovimiseks ja katsetamiseks Samsung Galaxy S24 Ultra. See on viimase peal nutitelefon, mis lubab mitte ainult kiiret ja sujuvat kasutuskogemust, vaid ka hunniku uuenduslikke funktsioone, mis peaksid iga tehnoloogia fänni südame kiiremini põksuma panema. Hannes on tänaseks uut vidinat kasutanud üle kuu aja, seega on aeg, et ta jagab oma muljeid ja kogemusi. Kas see tõesti vastab kõikidele lubadustele? Loe, mis Hannes arvab.
Tänases muutuvas maailmas on ettevõtetele oluline iga kulutatud euro. Samas peab kokkuhoiu arvelt säilima toote või teenuse kvaliteet. Seda, kuidas majanduslanguses paremini ellu jääda räägib pikemalt järgnevas arvamusloos Tele2 IT-teenuste juht Janek Jaago.
Käin aeg-ajalt koolides esinemas. Reeglina gümnasistidele, aga viimati sattusin Tabasalus saalitäie algkoolilaste ette. Ja läks raskeks, et mitte öelda piinlikuks. Küsisin laste käest, milline aine neile kõige vähem meeldib. „Matemaatika!“ kõlas kui ühest suust.
Märts on hea teeninduse kuu, kuid teenindajate tunnustamine ja teeninduskultuuri arendamine on oluline ka ülejäänud 11 kuul aastas. Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimandi sõnul on klienditeenindajad ettevõtte visiitkaardid – nendest peegeldub ettevõtte juhi suhtumine oma töötajatesse. Paraku näitab uuringufirma Norstati hiljutine uuring, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud.