Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.
Vajad abi?
Otsing Created with sketchtool.

Iseteenindusse sisselogimine ja seal Tele2 teenuste haldamine

Sisselogimine

Iseteenindusse saad alati sisse logida, olenemata sellest, kas juba kasutad Tele2 teenuseid või alles kaalud Tele2’te tulekut. Siseneda saab mugavalt Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardiga (sh digiID) ja seda ilma eelnevalt registreerimata. Lihtsalt logi sisse ja surfa!

Teenuste haldamine

Iseteeninduses saab hallata korraga nii era- kui ka äriteenuseid. Kui soovid hallata teenust, mis ei ole sinu nimel ehk seda ei kuvata automaatselt sinu kontode listis, saad selle enda iseteeninduse konto alla mõne mugavalt klikiga lisada. Seda näiteks juhul, kui tegu on ettevõtte või perekonnaliikme kontoga.

Teenuse lisamiseks oma iseteeninduse kontole:

  1. mine hammasratta ikooni abil vaatesse „Seaded“;
  2. sisesta Tele2 võrgus olev telefoninumber, mida kasutad;
  3. sulle saadetakse SMS, mis sisaldab kontrollkoodi;
  4. sisesta korrektne kontrollkood ja teenus ongi nähtav!

Kui tegu on juhtmevaba neti paketiga, tuleb kontrollkoodi asemel sisestada PUK kood.



Kasutusõigused

Iseteeninduses on kahte sorti kasutusõigused:

  • administraatori õigused ehk saad hallata korraga kogu kontot ja selle all olevaid numbreid ning teostada toiminguid;
  • piiratud õigused ehk saad vaadata ühe numbri andmeid.

Teenuse lisamisel enda iseteenindusse, sõltuvad kasutusõigused sisestatud numbrist - kui tegu on admin õigustega numbriga, saad ligipääsu korraga kogu kontole ja kasutada kõiki võimalusi, mida Tele2 iseteenindusel sulle pakkuda on.

Ligipääsude haldamine

Administraatori õigustega on sul võimalus hallata ka teiste kasutajate ligipääse. Vahelehel „Seaded“ saad täieliku ülevaate kõikidest kontodest ning neile ligipääsevatest isikutest. Vajadusel saab isikutelt ligipääse eemaldada.